tirsdag 11. november 2008

Utsettelse

Nå finner jeg bare på noe på denne bloggen for å slippe å gå ned og vaske badet. Jeg har tenkt på det lenge, og egentlig bestemt meg for å gjøre det idag. Men det er så kjedelig.... Ja, ja, det er jo herlig etterpå da. Skinnende reint og ryddig. Slippe å se kalkbelegg og tannkremrester og hauger med klær som er blitt liggende..... Jo, jeg skal.......Ganske snart!
Kanskje jeg kan ta meg et bad etterpå! Tenne lys og ta med et glass med noe godt i. Fylle opp karet med varmt vann og badesalt. Aleine i huset er jeg også. Musikk kanskje hadde vært koselig. Noe rolig og avslappende... Okey bad, here I come!

bad

3 kommentarer:

Elisabeth Augusta sa...

Vaske badet og vaske kjøleskapet - like kjedelig, men greit å få gjort. Jeg la meg ikke og koste meg i grønnsakskuffen etterpå da. Skulle tatt seg ut ;-)

Tone sa...

...men så fint at du tok deg tid til å gi oss ein post i bloggen først då, Helle ;))

Lilly Craft sa...

Kos deg med et avslappende bad! Det er vel ærlig fortjent. Eteriske oljer og badesalt. T-lys og kanskje også litt behagelig musikk i bakgrunnen?

mmmmm...

:o)