mandag 15. desember 2008

Å gjøre noe lystbetont, del 1

I går fikk min datter plutselig lyst til å ta fram malesaker og lage bilder. I motsetning til meg er hun flink til å gjøre det hun har lyst til der og da, og ikke utsette det.
"Kan ikke du også bli med?" spurte hun. "Nei, jeg må bla, bla bla......først og så, nei ,da er det sikkert for seint."
"Jamen, jeg kan hjelpe deg først og så kan du bli med" , sa hun, og da kunne jeg jo ikke si nei. Hun hjalp meg, og jeg fikk lyst til å holde på med decopage. Det er veldig kjekt, og det blir nesten alltid fint.
Det ble en hyggelig kveld, og resultatet mitt ser dere her:

decopage

decopage

decopage

De to boksene skal jeg gi til to venninner i dag, og fatet skal jeg beholde for å minne meg om viktigheten av å gjøre det en har lyst til der og da , og ikke utsette det.....

5 kommentarer:

Tone sa...

:) Jammen er nok Julie ei ung kvinner som kan tenne ilden og hjelpe å berede grunnen for det kjekke!
(Eg har besøkt Elisabeths blogg)

Betty Boom sa...

Exactly!

Kari Aspenes sa...

Grip dagen! er et uttrykk som begynner å bli litt forslitt, men det er to kloke ord.

Elisabeth Augusta sa...

Jammen bra at Julie hjelper til og drar deg med. Blir godt å få ferie i dag, tenker jeg. Håper du finner tid til masse kos i dagene som kommer.

=Anja sa...

I like it:::000)))