tirsdag 27. november 2007

MADEIRA

Jeg har vært en uke på Madeira.
Med hele slekta. -20 stk, fra 0 til 78 år.
Vi feira min søsters 50-års-dag!
Dessverre ble jeg forkjøla, men jeg har tatt en del bilder, som jeg, -og kanskje du, kan glede deg over i høstmørket.
(Hvis du klikker på bildet, kan du se hele.)

Blomster
Disse blomstene vokste overalt



Blomster
Det var vakkert




På marked
Det vokser bananer der. -Her fra markedet!




Firfisle
Madeira er stedet for de som liker firfisler!!!




Afrikansk skulptur
Denne tøffingen fant jeg på en utstilling med afrikanske skulpturer.





Ut i vannet

Og til slutt denne her. Den falt jeg pladask for. Det gjelder å våge seg ut i det. Selv om en gjør det forsiktig og med god hjelp.
Ha en fin høst!

5 kommentarer:

Kari Aspenes sa...

Du er en fabelaktig fotograf! Takk for titten!

Elisabeth Augusta sa...

Kjekt med rapport fra Madeira. Skjønner godt at du falt for statuen, den er herlig.

Tone sa...

Eg har alt vore på Flickr og plukka favorittar.
Du har teke nydelege foto Helle!

=Anja sa...

Juleklæmm te Helle Melle ifra Anja:0)

Tone sa...

GOD JUL!!!