fredag 15. mai 2009

Sjernarøy

For to uker siden var vi på Sjernarøy. Det var litt stress før vi kom av gårde, men det var verdt det. Det første jeg gjorde var å plukke noen store buketter med diverse påskeliljer. Jeg ble helt yr av å se så mange fine blomster....

våren 2009 031

våren 2009 032



På søndagen gikk vi en tur på øya. Idyllisk!

våren 2009 060

Her er Molly, Caroline og Julie. -Og alle smiler!


våren 2009 065

våren 2009 070

De smiler sikkert disse to også. Snekkeren og kjæresten...

Til slutt viser jeg den siden av hytta som er ferdig. Bra det finnes snekkere!

våren 2009 034

1 kommentar:

Tone sa...

Oy, eg har gått rundt og tenkt på deg, og der var det jammen ein ny post gitt.
På den hytta kjem de garantert til å ha mange gode stunder.

Og så anbefaler eg deg å ta ein titt i Streetart Bergen. Vi har hatt besøk av C215 fra Frankrike og han har verkeleg pynta byen vår.
Eg har nesten ikkje tid å blogge,men føler meg litt forplikta til å følge med kva som skjer på Bergensveggene.