lørdag 8. september 2007

DAGEN DERPÅ

Dagen derpå

Hei!

I går var det begravelse for min svigermor. En fin avslutning på et langt liv. Hun ble 90 år. Det var vemodig, men det føltes bra igår. Fin tale, fin musikk, haugevis av blomster og god mat etterpå. Hun hadde likt seg hvis hun hadde vært med!
Jeg fikk lyst til å vise dette bildet idag. Det er mest glede idet.

Ellers har vi oppdaget i dag at både jeg og dattera mi har lus. Nå sitter jeg med lusemiddel i håret og vaskemaskinen går uten pause.

Jeg er tilbake i hverdagen og skal prøve å nyte den. -Med og uten lus i håret.

7 kommentarer:

Elisabeth Augusta sa...

Lus er no' dritt. Hadde det for noen år sia, gutta og jeg. Han med lite hår har en fordel der ;-) Æsj! Nå begynner jeg å klø - i ren sympati!

Betty Boom sa...

Begravelser kan være fine å være i, når folk dør fordi de er gamle. Blir ikke de samme sårene å leve med. Folk kommer nær seg selv, og det er fint å være i.

Vi har vært i en forberedelse til konfirmant gudstjeneste i dag, fint det og.

Betty Boom sa...

Hvor mange av gjestene i begravelsen har lus nå da?

Muffin sa...

Nydelig nydelig nydelig! Jeg løper hjem og legger deg inn i linklista mi, her må jeg følge med. (Er veldig glad for at lus ikke smitter over internett.)

Tone sa...

Så fin post
du har laga her, Helle.

Tone

Helle Kjersti sa...

Betty
Du sier noe! Det ble jo en del klemming, og jeg visste ikke om lusene da.

Mannen min lurte forresten på om det var ok med lus i stedet for lopper på neste loppemarked.Ha, ha..

Tone sa...

Det blir jo enkelt for deg å strikke luer med lus no då. Slepp jo å bruke fleire nøster.

Ja, den var bløt, eg veit det.