onsdag 13. august 2008

Hei!
En lang ferie er over.
Mange inntrykk.
Reiser, mennesker, natur og kultur.
Fint å kunne se hverdagen litt i perspektiv.
Utenfra.
Det jeg sitter igjen med nå.
Er et ønske om mere ro.
Tid til å reise andre veien.
Inn i meg sjøl.
Fordøye inntrykkene.
Glede meg over alt jeg har rundt meg.
Gjøre mer av det jeg har lyst til.
Og mindre av alt det andre.
Le litt mer også.
Og så en stor dose natur.
Får ta med ønske om å begynne å trene også da, så blir dette snart en parodi på et nyttårsforsett!!
Samma det!
Jeg føler meg klar til et nytt jobbeår.
Ikke værst bare det.
Så lenge det varer.

3 kommentarer:

Elisabeth Augusta sa...

Håper det varer riktig lenge. Godt jobbeår ønskes deg herfra!

Tone sa...

Godt nytt år!!

Betty Boom sa...

Den største, beste og lengste reisen er inn i oss selv. God høst til deg, du kloke kvinne!